piątek, 26 grudnia 2014

Witam,

Od ostatniej aktualizacji nic nie pisałem ponieważ nie wykonywałem żadnych prac przy aucie samodzielnie, wymieniony był rozrząd przy okazji płyny. 

Powoli zjerzdząją mi graty do montowania w 2014-2015 ;), więc się nimi pochwalę ;).

Żeby nie być gołosłownym, sprężny obniżające były tylko do sprawdzenia czy na pewno chcę iść w stronę obniżenia auta ;)
Konfort jazdy mnie nie odstraszył więc wleci gwint TA-Technix zestaw z tylnymi amorami dedykowany do Meganki.


W internecie opinie ma rózne ale zdecydowałem się na ten gwint ze względu na to że, znajomy jeździ już trochę VW Lupo z zawieszeniem tej firmy (ponad 1,5r) i jeździ ;). Jeździ codziennie do pracy po drogach naprawdę nie najlepszych i mówi że prędzej auto mu się rozpadnie niż ten gwint. No i skręcił -12cm czego ja raczej nie zrobię ;). Meganka jeździ głównie w weenedy więc powiniene wyrtwać.

Czekam jeszcze na rozpórkę.
Ogólnie wybór rozpórek w internecie jest niewielki albo ja nie wiem gdzie ich szukać :).
W sklepie w którym kupowałem gwint chcieli mi sprzedać rozpórkę Sparco no ale 500zł to trochę za dużo :D.


Przyjedzie kurierem w przyszłym tygodniu rozpórka Wiechers. Stalowa, niemieckiej produkcji albo ściągana z chin przez niemcy ;).
Bez tego się nie obejdzie, tym bardziej w cabrio gdzie karoseria ma o wiele niższą sztywność.

Więc temat obniżania auta będzie zamknięty :).
Chcę jeszcze dokupić dostępne poliuretany do zawieszenia meganki, jak wiesz o jakiejś firmie która robi komplety do meganek pisz ;).


Plany na 2015? - mam nadzieje że moja dróga połówka tego nie przeczyta ;).

- polerka - przyznam się bez bicia, nie zrobiłem tego w tym roku :(,
- obszycie kierownicy i gałki zmiany biegów zamszem lub skórą pod kolor wnętrza,
- odświerzenie lub zmiana felg,
- malowanie wkładów lamp i halogenów, 
- może zmiana radia,
- może kupno roadbox'a.

Chciało by się wiecej ale... $$ :D

W krótce post z montażu.

wichers megane ta technix megane gwint megane obniżanie megane na glebie s4 s5 RS 4 RS 6 Sparco VW Lupo Gwint ta technix poliuretany megane BMW cabrio megane 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz